Sivut

sunnuntai 14. lokakuuta 2012

10# duvis ja hyppelyitä (: !

nooni täällä taas, tosin taas oon hankkinu uuen reeniponin ku tuo namski o vähä pikkune ja nyt oon löytäny sen täyellisen (: poni on siis duvis, joka tuli ikaalisista tonne ratsastuskoululle jaja tää poni on aiva ihana ♥ entine kenttäratsastuksen sm-poni jote sillä kelpaa hypellä ja reenailla (: oon iha rakastunu tuoho ponniin ♥  noo tuota oon nyt ollu duviksen kans estenäytöksessä avajaisissa joissa oli sellane kaksintaistelu nii käytii voittaan se (; videon laitan loppuun nii ymmärrätte mistä oli kyse ! sitten olin omalla tunnilla ja hyppäsin duviksella ja ku ite ossais ratsastaa nii menis täyellisesti .. :Dd mutta kaippa sitä sitte pittäää vaa reenata lissää (:(: mutta oli kiva tunti, hypättii jotaki metriä ja poni oli iha mahtava ♥ täsä muutama video ku kuvia en oo vielä saanu keltäää (: !

tässä se kaksintaistelu (:


2 kommenttia:

  1. kiva blogi, sait uuden seuraajan, ehkä eksyn vielä lukijanapillekin tässä lähiaikoina..

    MUTTA, tekstiä olis helpompi seurata isojen alkukirjainten, kappalejakojen, tekstin jaksotuksen ja vähempien hymiöiden kanssa :-) saahan tuosta nytkin jo selvää, mutta tekstin lukemisen aloittaminen tuntuu tosi raskaalta, kun teksti on kirjoitettu yhteen pötköön.

    videot oli kans kivoja, oon tässä kahlannut sun youtubekanavaa läpi jo tovin, ja nyt sitte löysin tänne blogiinkin... :-D

    PS, ihan vikaks vielä suosittelen ottamaan ton sanavahvistus -systeemin pois tästä kommentoinnista (löytyy bloggerin asetuksista), koska se on maksimaalisen rasittavaa, varsinkin kun oon niin puusilmä että saan yrittää aika monta kertaa, ennenku sanat menee oikein!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo anteeksi, en huomannut aiemmin kommenttiasi .. Joo olenkin yrittänyt vähä nyt viimeisimmissä teksteissä tehdä noita asioita, mistä huomautit. (: kiva jos tykkäät ja mukava saada rakentavaa kommenttia ! joo en tiennytkään että sen saa pois, pitääpä ottaa.. (:

      Poista