Sivut

torstai 4. lokakuuta 2012

9# uus reeniponi ja estekisat !

noninoni anteeks täää mun tauko taaas, tää on vaa ollu nii kiireistä aikaa ku ÄRC muutti ponipihalle ja siellä on ollut hommaa vaikka kuinka (: mutta nyt tullee ees jotaki ! elieli oon alkanu unskin jälkee reenaamaan namulla (: ! oon menny sillä jo muutamat reenit jaja välillä menee iha jees, välillä ei taas suju ja tekis miei vaa lähtä lätkimään .. Mutta kaippa tää tästä alkais sujua ku tarpeeksi reenailee (: poni on kyllä muutenki vähä pieni, mutta kerra krista sitä mulle pistää nii voin kai mää sillä vielä vähäse mennä (: ja käytii me namulla yhet kisat ja menin 80, mut hylättiii ku tökkäs yhelle okserillee .. ja sitte oon tosin yrittäny kokkeilla paria uuttaki ponia mitkä tuli ja kumpiki on tuntunu tosi mukavilta, jote katotaa mitä tää tuo tullessaan (: mutta ehken ala jokaisesta tunnista eriksee selittään nytte jote katelkaa kuvia ja videoita (: jaja pakko vielä kertoa se että pääsin namulla ratsastamaan kaupungillaki lauantai-aamuna ku ratsastettiin hevoset ponipihalle ja oli kyllä kivaa ! utta nyt kuvia /videoitaaa (: !





 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti